ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Οι επιστροφές ή αλλαγές γίνονται δεκτές εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος από τον πελάτη. Τονίζουμε ότι ημερομηνία αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος θεωρείται αυτή που αναγράφεται από τον μεταφορέα στην απόδειξη παραλαβής Τα προϊόντα προς επιστροφή θα πρέπει:
- να μην έχουν χρησιμοποιηθεί.
- να μην υπάρχει παραποίηση ή φθορά από πρόθεση με σκοπό την επιστροφή του.
- να συνοδεύεται από το τιμολόγιο αγοράς τους.
σε αντίθετη περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε την επιστροφή προϊόντος προς αλλαγή.
Για την κάθε περίπτωση επιστροφής ο πελάτης θα πρέπει να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω email στο info@gizas.gr ή μέσω τηλεφώνου στο 2651041140. Κατά την παραλαβή του προϊόντος γίνεται ο απαραίτητος έλεγχος για πιθανότητες ελαττωμάτων.
ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Τα προϊόντα που θα αγοραστούν θα πρέπει να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.
H χρέωση μεταφορικών επιβαρύνει τον πελάτη.
ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα υπαναχώρησης, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας του για οποιονδήποτε λόγο (δεν ισχύει για τα εποχιακά προϊόντα).
Η επιστροφή των χρημάτων θα πραγματοποιηθεί εφόσον παραλάβουμε το προϊόν και διαπιστώσουμε ότι πλήρη τις προϋποθέσεις επιστροφών που έχουν προαναφερθεί, μετά θα προβούμε στην κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξει ο πελάτης ολόκληρο το ποσό της αγοράς πλην των μεταφορικών εξόδων για την αποστολή.
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ ΕΛΛΑΤΩΜΑ
Αν κατά την παραλαβή του προϊόντος από τον πελάτη διαπιστωθεί ελάττωμα ή πρόβλημα του προϊόντος, η εταιρεία θα επιληφθεί για την άμεση επίλυση του προβλήματος. Στην περίπτωση αυτή ο πελάτης θα πρέπει να αποστείλει σχετικές αναλυτικές φωτογραφίες του ελαττώματος, ώστε να υπάρξει ακριβής κατανόηση του προβλήματος.
Για το χρονικό διάστημα που θα μεσολαβήσει, δεν φέρει καμία ευθύνη η εταιρεία. Για τον παραπάνω λόγο, θα πρέπει να μας το στείλετε αποκλειστικά με την μεταφορική εταιρεία που θα σας υποδείξουμε, δωρεάν.